sjuk !

Vaknade av att mamma kom o väkte mig halv 7 o sa att vi skulle sjunga för min lillesyster som fyllde 12 ! så det var bara att kliva upp men gick sen tillbaka till sängen och sov en halvtimma till men när jag klev upp igen o satte mig o åt frukost så kände jag hur illa jag mådde o hur ont jag hade i lungan o neråt ungeför som om man hande håll fast 10 gånger värre men jag tog 2 alvedon o så åkte vi till skolan men hela vägen dit kände jag att jag verkligen behövde spy men jag tycker det är så jävla äckligt så det vara bara att hålla igen. men när jag kom till skolan så kände jag att jag bara behövde ligga ner så jag förklarade situationen för en lärare så läraren o en kille i 2an bar in en soffa till mig i ett litet rum där jag kunde få vara ifred o så la jag mig där o somande lite halft men fy fan vad dåligt jag mådde har inte haft så ont på jätte länge ! men efter drygt 2 timmar så försökte dom ringa mamma o pappa men ingen svarade och då skulle skolan betala en taxi till mig så jg kom hem iallfall (!) älskar min så generösa skola ! men isstället erbjöd sig vår nya rektor att skjussa hem mig, o sandra följde såklart med som en sjuksjöterska ifall jag skulle få en spy attack eller liknande. Neeej ush ingen rolig dag idag har sovit för det mesta men gick ur sängen nu och åt lite o satte mig här tänkte nörda lite ..... 

Puuuuussss

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0