Onsdag kväll

Jaha jag som trodde att det skulle bli en lugn mys kväll men icke , Liza ringer o är helt hysterisk för att kille som flirtar med henne har sagt att hon ska komma hem till honom o föra o sen dra ut på fest nånstans men eftersom ingen av oss har pengar på mobilen så får vi inte tag på han men han sa ju att han skulle ringa oss efter han hade tränat så de e vell bara o vänta. annars fick vi åka till kezo o festa hos honom. men Liza vill nog antagligen till sitt ragg (: men men , jag får nog ta en lugn hemma kväll imorrn isstället, för det är nog bäst att passa på o festa innan jag blir riktigt förkyld för jag känner att inom några dagar kommer jag ligga hemma ner bäddad o ha välrldens förkylnig ! :( typiskt att man ska råka ut för det just nu när det är lov och man vill vara frisk som en nöt kärna.

FEST CREWET ÄR PÅ G
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0