Onsdag (?)

Tjeenare (: sitter hemma hos josse har varit här sen ungefär 11...
idag har jag bara tagit det lungt var hemma till 7 sen fick juag skjuss av mamma hem till malin , hon städade sitt rum medan jag låg i sängen o kollade på (a) haha , sen kom pettson och hämtade oss men vi visste inte vad vi skulle göra och efter ett gräl mellan petsson & Malin så hoppade vi ur bilen och gick till fruängen där vi mötte malins 2 killkompisar Tobbe & Niklas pratade me dom ett tag innan min kristian kom och hämtade upp oss där o sen vidare till hagsätra där vi hämtade upp Josse sen vidare till farsta o lämnade malin som skulle göra en försoning mellan henne o pettson, sen till slut åkte vi hit till josse o var här o tog det lungt, kristian åkte hem för typ en halvtimma sen ... men nu ska nog jag o josse gå o lägga oss o somna till OC älskar de programmet!
imorrn tror jag att jag åker till Pettsons lägenhet eftersom malin är  där helt själv för pettson jobbar o josse ska åka o bowla med sin mamma o lillebror (: men nu ska jag suuussssa

Pusssss

/J

Kommentarer
Postat av: Liza

DIN KRISTIAN? FYYYYY

2008-02-27 @ 15:07:08
URL: http://lizajulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0