Måndag moron

Sitter i skolan och har woekshop har ingenting att arbeta med (tror jag) haha så jag tar det bara lungt o längtar till lunchen , är lite irriterad okså för imorse när jag skulle gå på bussen till skolan så upptäcker jag att mitt busskort är borta!!! men som tur var så hade sandra buss remsa så jag kom hit iallfall o jag får nog låna en buss biljett av skolan sen för att komma hem. bläää måste köpa nytt buss kort , och på fredag drar jag sandra & sabina till norrland eller förhoppningsvis sabina för hon måste bara prata med sin pappa o se ifall hon kan låna pengar (: men det ska bli kul blir nog lite snö scooter åkning okså det var ju ett tag sen jag åkte scooter :D
puuuuuuussss
 
/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur länge ska ni vara i Norrland då sötnos?

2008-02-18 @ 12:16:51
Postat av: J

vi åker nog nästa vecka nångång isstället o stannar i kanske 3 dagar (:
Pussss

2008-02-18 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0