Ledig

Igår var nog den värsta kvällen i mitt liv ! Jag och Sandra åkte hem till Liza där vi kollade på West end star, singing bee och sen lite av Wallander men eftersom Liza skulle upp till skolan nästa dag så började vi röra oss därifrån och eftersom alla skulle upp till skolan nästa dag så hade vi verkligen ingenting att göra så vi tänkte fördriva tiden med att åka till Jessicas jobb som ligger i Tyresö så vi åkte dit men när vi var framme så var det inte den video affären hon jobbade i !!  så va fan gör vi nu tänkte vi hahaha så vi traskade omkring i tyresö tills vi beslutade att gå ner mot centrum när vi hade gått igenom hela centrum så orkade vi inte gå mer så vi tänkte sätta oss på en bänk o vänta på att Jessica svarade på sin telefon men när vi var på väg att sätta oss så såg vi en affär som lyste o när vi kom in så var det jessicas affär ! :D haha vi vart skit glada och dom skulle precis stänga affären när vi kom så vi väntade utanför .. sen kom jessicas låtsas pappa och hämtade oss så vi åkte me hem till jessica i skarpnäck och kollade på en film.
Filmen var slut ungefär kvart över 1 så Jag o Sandra traskade mot tunnelbanan och då hade sissta tunnelbanan redan gått ! så vi gick mot natt bussarna vi hade missat en som gick 01.23 och nästa skulle gå 01.53 ! så vi satte oss o vänta men efter ett tag upptäcker vi att det åker förbi en buss som det står sergels torg på men åt andra hållet! så vi blev jätte förvånade eftersom det stod på vår hållplats att den skulle gå åt vårat håll ! men sen när det kom en buss mot oss så stod det Tyresö kyrka!? så vi frågade chauffören vilken buss vi skulle ta o han sa mot andra hållet!!! och där gick sista droppen för Sandra hon vart skit arg hahaha men men , vi började gå mot nästa hållplats och där träffade vi 3 tjejer som vi började prata lite med trevliga va dom, och den här bussen skulle komma 02.36 så vi stod och väntade men inte kom den när den skulle!! men en halvtimma senare dök den upp och jag o sandra vart skit lättade att äntligen komma därifrån o få komma hem o lägga sig i en stor varm säng.. så vi hoppade av i gullmars o då var klockan 03.20  o när vi gick in o kollade när nästa buss skulle komma så upptäcker vi det värsta! Natt bussen mot hagsätra skulle komma om 1 TIMMA!!! så det vart en djup suck på det så vi satte oss ner o läste en tidning och roade oss själva genom att gå runt massa bänkar.... nää den här natten var inte rolig nånstans!   


Så idag vaknade jag endå väldigt tidigt.. jag gick upp halv 2 o åt frukost med Sandra sen vart det lite Tv o städning och även en dush, men nu ska nog jag o Sandra ut en stund sen bär det nog av till Liza kanske sover där om jag får det för mamma (: 

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0