kväll

Nu är klockan  23:10 och jag borde go o sova men endå sitter jagframför den här grunkan o knappar fattar inte vrf man är så beroende av den! man har ju klarat sig utan datorer i fler miljoner år så varför borde man inte göra det nu? joo föresten det finns de som klarar sig utan som de i afrika o andra fattiga länder det funkar ju skit fint för om utan datorer kanske borde sända min dator till en liten unge i afrika fan vad paff familjen skulle bli ! dom kanske till o med ahde blivit rädda o trott att de var en utomjording som ville spränga dom i luften eller nått. nää nu ska jag inte låta min fantasi ta över ! min kväll vart inte som planerad, satt hemma till typ 7 sen mötte jag annelie o vi åkte till bandhagen o var med jonas o pierre ett tag sen åkte vi hemmot o nu sitter jag här o evt itne om jag ska dusha sova glo på tv läsa eller sitta kvar här, om jag få gissa så komemr jag garanterat sitta kvar här för jag kommer inte palla läsa finns inget bra på tv o jag kommer dusha imorgon bitti isstälelt.... blää orkar inte skriva mer puss heeej

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0