hallooo :)

Heej, nu har jag precis kommit hem har varit ute med Annelie, Jocke, Sandra och Josse :) trevligt trevligt har ju inte träffat jocke på ett tag heller (:
Det är inte så mycket som har hänt idag var i skolan och efter det åkte Jag Sandra och Sabina in till stan jag skulle igentligen kolla på kläder men hittade verkligen INGENTING så jag köpte bara en klocka ett halsband o ett par örhängen o är riktigt nöjd med det inköpet.
och igår var jag med Sandra Liza & Hanna i Zinkensdamm o fikade mysigt det och vi planerade oxå lite inför en kommande helgen ingen av oss visste nånting som hände tills Hanna pratade med en kill kompis o han sa att det var fest i mälarhöjden så det kanske blir dit vi ska då men vi får se hur det blir med det. Efter att ha suttit på Cafét ett tag så fick jag plötsligt sprängande huvudvärk o samtidigt illamående så vi begav oss hem. Väl hemma så var det bara att plocka fram Ipren paketet o knapra ipren o sen lägga sig. Somnade nästan direkt till Wallander!
 det var allt så länge (:

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0