Gossip girl

Satte mig framför tvn ett tag och det fanns inget bättra att kolla på än gossip girl första gången jag såg det så verkade det vara helt meningslöst för vem vill sitta o kolla på några stenrika borstskämda snorungar som bor i amerika och spenderar sina föräldrars pengar, festar vilt och ligger med varandras pojkvänner ! Jag vill! nu efter att ha kollat ett tag så ere faktiskt väldigt bra kanske för att det skiljer sig helt från mitt varadagliga liv? och kanske för att få en insyn hur rika barns liv är och om jag ska vara ärlig så gillar jag mitt liv som det är (: men nu ska tillbaka till tvn ! pussssssss

/J 

Kommentarer
Postat av: Liza

JAG ÄLSKAR GOSSIP GIRL :D

2008-02-20 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0