god kväll :)

Oj oj oj vilken fredag det har varit ! orkar inte skriva ner vad jva gjorde om nån är intresserad så får ni gå in på www.fannu.blogg.se :) allt jag säger iallafall är tt jag o Sandra kom hem halv 6 på morgonen! o idag väkte mamma mig halv 2 o hade gjort frukost till familjen söta lilla underbara mamma ! o efter det gick jag o la mig igen o sov till halv 6 ungefär haha så jag hoppade in i dushen direkt efter det o sen vart det stor städning av rummet när jag hade städat klart så kom liza över o nu har vi precis ätit massa godis o kollat på wallander men nu är det allas favorit film Titanic på 3an ÅÅhh va jag älskar den filmen (: fast liza vill byta för hon tycker den är så sorglig fast det är ju ifs sant, nää nu ska njuta mer av filmen med liza
Puuuuuuuuuusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0