Fredag

Jaha då var det fredag igen då! :D Happy hour för Mig liza & Co. haha
nää men dagen har varit helt okej sov hos Liza (Igen) och gick upp runt 9 och tog det bara lungt ingen stress den här morgonen iallfall , men så brukar det vara när man sovit med liza för hon går alltid upp så tidigt så man slipper stressa! är glad att jag har dig LIZZ! :D vid halv 11 så åkte vi till min skola för det kill laget i min skola skulle spela match så vi ville åka dit o spana in nån snygging o visst fans det en men han verkade vara rätt divig en sån som verkligen vet att han är snygg o att alla tjejer spanar in honom nej ussch på sånna fjantar ! :D men nu är vi hemma hos mig o ska äta o fixa oss lite. Sen blire nog lite party party ^^ 
pppuuuuuuuuuuuuuusssssss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0