Bränd(?)

Ussssh.... jag & sandra var o simmade igår i högdalen och det är faktiskt riktigt skönt kände sen efter hur varenda muskel hade jobbat (: riktigt skön känsla det där.
Och efter simmandet gick vi o sola och vi solade bara i en kvart var eftersom vi är rätt känsliga och bara blir röda om vi inte är försiktiga... och avd hände då? jooo vi båda brände oss, såklart ! vi hade glömt stänga av förstärkaren från bröstet och upp så när jag imorse när jag vaknade hos liza så var jag helt röd i ansiktet och hade ett märke efter bhn eftersom jag solade me den på o så ringer Sandra o skrattar samtidigt som hon säger hahaha jag brände mig igår så nu är jag helt röd :D skit glad liksom  -.-  blaaaah inte kul iallfall men men,
Aja efter solandet tog vi bussen därifrån Sandra hoppade av vid hagsätra o jag fortsatte mot liza i fruängen när jag kommer dit så tvingar hon mig att kolla på både gossip girl OCH i huvudet på gynning (tycker det programmet var helt värdelöst) fast jag igentligen ville se en film med Snyggingen Leonardo DiCaprio (: sen efter det så drog liza med mig ut med lill valpen hugo (: och när vi vart ute i 10 min så ville Hugo hem igen så vi traskade hem igen och la oss i sängen för o sova på en gång så vi somnade runt 11 ! helt otroligt för att vara mig haha (: Så idag var jag väldigt pigg och skolan flöt på som vanligt blev även kallad för tomat hela dagen av Niklas.T -.- 
men nu ska jag nog bara data nörda lite o senare ska jag hem till Malin o hämta Lizas bag o sen hem till henne för att lämna bagen samtidigt som jag hämtar mitt smink som jag glömde imorse.

/J

Kommentarer
Postat av: Jane

15 min! Ni är galna! Börja med max 10 nästa gång Ni är vinterbleka;)

2008-02-08 @ 00:02:19
URL: http://hindersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0