Aldrig mer..

Nu sitter jag här igen och är så sjukt förbannad på 2 människor som inte kan visa någon respekt för en annan persons känslor eller tyckande! visst att era tankar inte går ihop med mina... men HALLÅ! jag borde vell endå fär säga vad jag tycker o tänker om det ni håller på med? eller joo det har jag redan sagt! men respekterade ni det? neeeeej inte för 5öre sånna människor som ni blir jag äcklad av och jag förstår inte hur jag har orkat lägga ner så mycket tid på er 2 men jag säger bara en sak.. aldrig mer ALDRIG MER! det finns större problem i mitt liv än er 2! jag hoppas att ni 2 trivs med eran tillvaro just nu för det kommer inte hålla länge till eftersom den andra av er bara gör bort sig hela tiden och förlorar vänner hit och dit ,(det här är riktat till en av er) Men en dag kommer det att slå tillbaka på dej och det är ordentligt! riktigt jävla ordentligt och då står du där utan någon att vända dej till.... och jag kommer inte veta om jag ska skratta eller gråta åt dej men antagligen kommer jag göra både och för att du är så patetisk !

VAD SKÖNT ATT FÅ HA AVREAGERAT SEJ !

Kommentarer
Postat av: Anonym

som sagt, du får tycka vad du vill, dt kan ingen ändra på bara du själv! Men tänk på vad du säger och till vem du säger dt för du kan råka illa ut till slut.. det vet du också.

2008-02-03 @ 15:10:02
Postat av: Anonym

kan jag råka illa ut? hahaha ...
jovisst är det bara jag som kan ändra på det men tänk efter lite va fan det är du håller på med hoppas du är nöjd nu hoppas det var värt att missta sandras vänskap för nånting som är så litet enligt er/dig :)

2008-02-03 @ 16:46:31
Postat av: Anonym

äkta vänner står fast oavsett.

2008-02-04 @ 13:57:19
Postat av: Anonym

Äkta vänner ljuger inte , oavsett? då är du ute på helt fel bana, vänner kommer vända dej ryggen om du fortsätter så här... en har precis just det! det är ditt beteende som en precis har tröttnat på, visst äkta vänenr står kvar om du visar resepkt och hänsyn till dom!

2008-02-04 @ 15:48:26
Postat av: Anonym

har du seriöst synfel? " Äkta vänner ljuger inte , oavsett? "


Ja skrev väl ändå " äkta vänner står fast oavsett. "

du är bara patetisk, good luck mf!

2008-02-04 @ 16:18:36
Postat av: Anonym

jag vet att du skrev det, men när jag skrev äkta vänner ljuger inte så syftade jag på dej, inte på det du hade skrivit... Smart girl (: tack desamma

2008-02-04 @ 16:23:57
Postat av: Anonym

och vem har sagt att jag är en äkta vän? Ja har aldrig varit dt, bara ärlig.

2008-02-04 @ 16:30:08
Postat av: Anonym

sen att du kallar mig hora, vem har sjunkit lägst nu tror du? Att du inte ens kan säga dt 4 ögon emellan är bara patetiskt, att du inte kan stå på dina egna ben och stå för dina åskiter!

2008-02-04 @ 16:35:37
Postat av: Anonym

jadu inte är det jag iallfall okej det kanske var att ta i lite , men det är fortfarande du som har ljugit och sagt massa skit som inte ens stämmer... jo det var ju jusst därför jag åkte dit men Sandra ville snacka med dej först innan mej och sen hade ju ni så jävla brottom därifrån och den största anledningen till att vi åkte dit var för att jag skulle hämta min tröja men det fick jag ju inte heller göra....

2008-02-04 @ 17:12:39
Postat av: Anonym

tröjan är inte mitt problem..

Bra det var dt jag ville reda ut

2008-02-04 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0