Onsdag

>Nu< känner jag av julstressen! den kom väldigt sent för mig men det är för att jag inte har köpt en enda julklaåå än eftersom jag inte har haft pengar men julklappsshoppingen får bli på fredag för då har jag fårr pengar, och sen oroar jag mig över lite andra små saker.
Men på fredag är det lov och då ska anagligen jag och Niklas bara ha en mysig dag tillsammans efter att jag har varit i stan. Så vi ska antingen ut o äta eller laga någonting själva och sen titta på film o mysa om vi inte bestämmer oss för att göra någonting annat för det hade varit kul att dricka lite eller nått.

Igår satt jag o Niklas o kollade på Titanic som säkert hela sveriges kvinnliga befolkning gjorde. Niklas ville inte alls titta på den, men jag lyckades övertala honom så han satt snällt och tittade med mig. Men den filmen är en riktigt bra film!
Omtyck och älskad av alla tjejer. Förutom Niklas mamma och syster haha!

Men jag tänkte göra er lite glada och slänga in lite bilder som Karro skickade till mig igårkväll!

poili oihlk ujbhjk oiuyhjk iuyhgn

Jusste BTW jag har fått en ny lur!
I fredgas anlände den lilla svarta diamanten från pappas händer i min famn!
AND I LOVE IT! Kanske lite avancerad men helt anorlunda om man jamför med dom andra telefonerna jag har haft. den här kommer bli lite av hand dator eftersom den har så många funktioner men det är ju bara bra.
My baby looks like this!
edcvb
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0