Torsdag

Det har gått 3 dagar utav skolan nu och det känns bra att ha börjat igen o nästa vecka ska vi tydligen få laptops från skolan och imorgon ska vi umgås med 1.orna lite och sen får vi antagligen åka hem för så har det varit hela veckan har varit där i typ 1,5 timme varje dag o gjort nån grej sen har vi fått åka hem igen. Ganska skönt än att rivstarta på en gång efter en lång sommar! Men snart ska jag till IKEA för att köpa nya hyller o sånt till min garderob för just nu är min garderob helt obrukbar! har inga hyllor eller nått där nu så ALLA mina kläder ligger på golvet eller på sängen vilket är mindre trevligt. Men snart blir det ordning på det. Var inne i stan igår också med Josse och Niklas så jag köpte ett par snygga bruna stövlar och josse köpte ett par snygga sneakers.

/J 

Kommentarer
Postat av: bög

snark -.-

2008-08-24 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0