Söndag

Nu har hela första helgen efter sommarlovet gått och jag har haft det riktigt mysigt!
I fredags åkte jag Sandra, Kevin, Niklas, Tim och David hem till David i Norrtälje. Där grillade vi och hade det jätte mysigt! Åkte hem sen på lördagen till Niklas och kollade på film hela kvällen gick ut en sväng okså för att kolla på Mickes nya mini moppe i form av en sport hoj! Och idag åkte vi hem till mig där vi är nu. Niklas ligger i min säng och är helt osocial medan han kollar på nån fotbollsmatch men så är väl killar när dom kollar på sport så det är bara att le och ta emot.
Och imorgon är det skola igen o vi börjar 09.20 och slutar 16.20 om vi börjar med de riktiga scemana imorgon vilket jag tror.
Och på tisdag fyller Älskade Liza 17 år! så jag måste köpa en present till henne och på lördag ska vi antagligen fira henne lite smått men inget planerat än så liza ska höra av sig så jag får veta vad som händer så fort allt är bestämt!

Har kommit på mig själv flera gånger med att när man ligger i sängen o ska sova att jag har börjat tänka på masa saker som jag ska bli bättre på så jag tänkte skriva ner lite här vad jag har tänkt på.

1: Sköta skolan och få upp mina betyg! VIlket jag verkligen tror att jag kommer klara och så fort vi får våra datorer från skolan så blir det råplugg! 

2: Börja träna, Så jag ska nog investera ett gym kort på ett gym här i närheten.

3: Skaffa jobb! Blir nog enklare när jag har fyllt 16 men jag ska nog börja söka redan nu. Detta har jag lovat mig själv i evigheter nu men det har aldrig blivit av! men nu när sommaren är slut ska jag ta mig själv i kragen och mig en spark i röven så att jag ger mig ut och letar jobb.
Allt det här har jag lovat mig själv FLERA gånger men ska det bli ändring det lovar jag!

norr norr norr 
3 bilder från Norrtälje. Varför har min pojkvän ALDRIG kläder på sig? på varje bild på honom som jag har på datan så är han alltid utan nått klädes plagg!
1:Bilden. Killarna gör nånting.
2:Bilden. Killarna igen
3:Bilden Tim spelar gitarr och Kevin glor in i elden?.

fiskis
En vanlig söndag i Fisksätra?
Ett till värdetransport rån i Fisksätra, har varit 4 st på några veckor bara.

Det blev ett ganska lång inlägg men det blir så ibland när man itne har skrivit på ett tag. Men nu ska jag och Älskling typ sova.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0