Söndag

Å VAD JAG ÄLSKAR MINA TJEJKOMPISAR! :) satt och tänkte på det nu när jag ahde läst lite i Hannas blogg där hon kriver att hon har tappat kontakten med några av hennes bästa kompisar som hon hade förrut och anledningen var att alla började i olika skolor förra året och det är brist på intresse bland folk att hålla kontakten så blir det oftast så att den som har lite intresse inte orkar bry sig efter ett tag. 
Jag har tappat kontakten med några och det är såklart synd det finns även dom jag har tappat kontakten lite grann med men ändå träffas titt som tätt.

Aja, nu sitter jag här och har precis läst VR i väntan på min pojkvän som är här om typ 20 min! har inte träffat honom sen igår och jag saknar honom redan! så han är gullig att ta sig hit o sova här inatt.
Och imrogon är det Måndag igen (känns som dagarna bara flyger förbi) och det betyder att jag börjar 09.20 o slutar 16.20 så jag tror seriöst att våra lärare vill ha död på oss! men nu ska jag byta om och sen gå ner o möta älsklingen och sen knata till kevin skulle jag tro :)

/J


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag saknar dig Jaxx <3

2008-08-31 @ 23:24:06
URL: http://bepples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0