Söndag

Nu har hela helgen gått och jag har haft det jätte kul! 
I fredags var vi hemma hos Micke och tog det lungt med vattenpipa o så. Och igår var jag och några till tjejer hemma hos Liza för att fira att hon hade fyllt år i tisdags, trevligt hade vi med lite dricka och ost o kex! efter ett tag drog fanny cissi o hanna för dom skulle till kallhell på fest medan jag Liza, Sophia och Ebba åkte till rågsved (?) för att gå på fest hos philips kompis. Där hade vi det jätte kul o vi dansade som ett par idioter haha! men när en emo tjej blev allt mer jobbigare så bestämde vi oss för att gå isstället för att hamna i bråk med henne så jag och Liza knatade hem till mig och var hemma vid 02.00 ungefär och la oss i sängen så fort vi kom in! 
Men idag ska jag städa mitt rum och sen plugga lite. Kanske åker hem till älskling senare om jag orkar. Får se hur dagen utvecklar sig. 

niclas 
Niklas i min skinnjacka utanför skolan!

mcke
ESL
Hanna

LizahannaLizafanny

Nu ska jag plugga/städa !

/J





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0