Måndag

Gossh vad klockan är mycket! och jag är inte ens trött... måste vända på dygnet innan skolan börjar vilket är om exakt 2 veckor! :D längatr faktiskt dit, hur konstigt det än låter!
Dom här senaste dagarna har jag avrit hos Niklas och jag bloggar ju aldrig när är där men vi har inte gjort nåt specielt med tanke på det här skit vädret! men i Lördags var vi ju o åt ute för att fira älskade mamma som fyllde år! och hon fick respengar av våra närmaste familjevänner men det var jätte trevligt iallafall och jag höll på att spricka när jag o niklas gick därifrån sen för vi åt buffé! Och idag har jag varit med Josse och vi har lagat mat o kollat på film här hemma. Men imorgon vill ja ut om det blir fint väder. Men nu ska jag kanske försöka somna.

                                                                                               
Såhär såg jag faktiskt ut när vi gick ut o åt! :D

middag  m
/J

Kommentarer
Postat av: Jane

Du var så fin så!

Puss!

2008-08-05 @ 22:45:34
URL: http://hindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0