Måndag

Har varit hemma i sthlm sen i onsdags men i inte skrivit här för att jag inte velat sitta så mycket vid datan nu när det var sissta veckan av sommarlovet. Men imorgon är det skolan och jag börjar i tvåan, ska vara där vid 10.00 och jag har ingen aning om hur länge vi ska vara kvar och vad vi ska göra. Kanske sätter igång med lektioner på en gång! nää får se imorgon.
Hela veckan har jag varit med Niklas och i lördags var vi på The Voice med Kevin, Sandra, Anna, Josse, Tim, David och SPINNER! var väldigt kul för när vi gick ifrån the voice så var det två karnevaler som gick omkring på gatorna så vi hoppade in i dom och gick med haha.
Men idag har jag fått lite mer info om thailands resan och vi åker antagligen vecka 44 och blir borta i 3 veckor OM jag och josse sköter skola ordentligt och skolan släpper iväg oss i 2 veckor för den 1.a veckan är det ju höstlov.

Men nu ska jag städa mitt rum medan jag lyssnar på mina nuvarande älsklingslåtar!
I kissed a girl - Katy perry & Repent - Brick and Lace
och så har jag gjort klar engelska uppgiften som jag ska lämna in imorgon för att höja mitt IG till VG!
/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0