Måndag

Den här dagen har verkligen känts mega lång! började 09.20 och slutade 15.00! rena tortyren. Men vi hade ett nytt ämne som var företagsekonomi vilket verkar jätte intressant och vi fick även läxa i det så vi skulle läsa ett kapitel i en arbets bok vi fick och sen även skriva lite om - vad är en bra affärsidé? har läst kapitlet och börjat på uppgiften men det är en vecka kvar tills vi ska lämna in den så jag får fila lite mer på den uppgiften! Efter det kom Liza förbi en stund så vi gick ner och tog en fika med Anna väldigt roligt att få prata lite gammla minnen och lite om framtiden eftersom vi knappt träffas allihopa längre.
Men nästa sommar kanske vi drar till Thailand själva. Eftersom Josses kusiner har hus där så kanske vi får bo där och om alla får ihop pengar, så då skulle det bli Lina, Anna, Josse, Liza och jag. Perfekt med fem stycken inte för många att hålla reda och inte för få heller. Har nämnt idén för mamma tidigare då jag och Josse pratade om det och hon gav klar tecken bara jag fixar jobb (och alla andra oxå för den delen!) så kanske resan blir av! skulle vara underbart.
Nu känns det verkligen som att skolan flyter på bra, Skönt att det känns så redan i början! nu är det bara Jobb och gym kort kvar!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0