Måndag

Still in Norrland!
Några av älsklings fördommar om norrland har faktiskt stämt hitills! haha, att det ska vara kallt stämmer för det är svinkallt här uppe just nu! kanske är det i sthlm också men jag & Sandra åkte moppe fram o tillbaka till långsele och det tar typ 15 min dit och 15 min tillbaka o jag höll seriöst på att dö utav köld. 
Men idag har vi varit inne i "stor staden" Sollefteå och käkat pizza medan Sofia (sandras lillasyster) och Camilla (sandras mamma) var på match, Sofias Match då alltså och dom fölorade tyvär med 3-0. 
Mysigt hade vi iallafall och kul att Kevin o Niklas har blivit bra kompisar! :) Men Kevin blev lite irriterad över att han fick pröjsa 50 spänn för sin pizza som var liten och torr enligt honom och han som bara hade käkat lite youghurt på hela dagen så han var ju jätte hungrig också!
haha aja sånna smällar i plånboken får man ta då och då. Men hem resan blir på typ onsdag, torsdag eller fredag i har inte riktigt bestämt oss än, men hur i åker dit beror på dagarna för åker vi buss så åker vi på torsdag eller fredag men vill vi flyga så måste vi åka på onsdag.  
Annars har i bara varit här hemma och tagit det lungt o sjungit sing star haha! tyvär var det ingen som faktiskt sjöng någorlunda bra förutom jag då! haha (ironi) .
Lägger upp lite bilder sen när jag kommer hem eftersom jag inte har sladden till telefonen med mig :)

Nu ska jag sätta mig brevid älskade Niklas och be om en puss och en kram! :D


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0