Fredag

Shoos!
Kom hem för ungefär en halvtimma sen från persionne badet (hägersten) där jag var med Malin och massa mäniksor o hade det jätte trevligt. Började röra mig hem vid 1 ungefär.
Och hela dagen har varit supermysig! eftersom mamma fyllde 50 idag, Grattis älskade mamma! Av mig o Sandra fick hon ett presentkort på 400kr på en frisörsalong och av Jodie fick hon en tröja som hon hade köpt i England och av Jane fick hon en silver ring som mamma tänkte gravera in alla barns namn, alltså Jaqueline Jane & Jodie. Sen imorse tog mammas kompis med henne ut på en pickninck så dom åt frukost i det fria och mamma fick en liten champange flaska av henne så hon var lite rund om fötterna sen när vi barn dukade fram en JÄTTE frukost vid 11-12 haha! Sen åt vi fin middag här hemma. Niklas och Kevin gjorde oss sällskap också :) 

Men nu sitter jag här o funderar på tatueringar vill jätte gärna göra en men jag vet inte om jag vågar för tänk om jag ångrar mig eller tänk om den blir ful när jag blir äldre hmm... men jag har blivit ganska inspirerad av min Storesyster Jane som har tribal från ljumsken och upp till ryggen, nästan upp till skulderbladet. Fast jag skulle vilja ha en åt andra hållet alltså neråt från ljumsken och sen ut på framsidan eller baksidan utan låret. Sen är det bara att jag vill gärna ha en tribal men jag vill att den ska vara personlig... typ forma sig som mina initialer (stavning?) tänkte först att det skulle vara snyggt om man på nått sätt får flera tribals att forma sig som hela mitt namn längs låret men jag har ett så långt namn så det kanske inte skulle gå? men jag får nog klura mer på det, kanske till o med teckna lite på egen hand eller be Lillasyster ta en bild på mig och sen trixa lite på photoshop. Men jag tänkte att jag kanske kunde göra den i thailand OM jag hittar en BRA och SERIÖS tatuerare med tanke på att Syster jane sa att hennes pojkvän Jimmie tänkte tatuera sig där men att det nästan är lika dyrt där som hemma i sverige om man går till en seriös tatuerare. För man vill inte gå till en tatuerar studio som är en liten lerhydda med en parkbänk utanför där man sitter när man blir tatuerad. nej! ska jag tatuera mig så ska det vara på en seriös studio! 
oj vad jag skriver nu! vet inte ens vad mamma faktiskt tycker om mina "små planer" med tanke på att jag inte är 18 än! haha, Lilla underbara mamma! :) 

Och snart börjar skolan! :D konstigt att jag faktiskt längtar, men det är nog för att jag vill träffa min klass igen eftersom vissa har jag inte träffat på hela sommaren! och för att om 3 månader ungeför så åker vi till thailand! :D 
men nu ska jag nog soooova. 

Här är Syster Janes tatuering, Fast här är den inte helt färdig och hon är lite svullen som man ser. 
(tagen från hennes blogg, www.hindersson.blogg.se/)

tatoo

/J
   


 


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Jag är verkligen inte personen som ska yttra mig om tatueringar, men var säker på vad du gör innan du sätter dig i stolen.. Annars ser du ut som en annan gör för stunden ;) (me)...

fråga gärna om du vill veta något.. lite har man lärt sig av alla "märkningar" ;)

2008-08-02 @ 10:19:42
URL: http://brannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0