Fredag

Sitter i Norrland i Staden sollefteå eller rättare sagt en liten skit håla vid namn graninge som ligger typ 3 mil från sollefteå och har precis spelat kort med Sandra kevin och älskling, åkte hit i igår lite oväntat, men jag ville komma bort från sthlm ett tag så det passade bra att åka hit när ändå Kevin & Sandra ändå var här o Älskling gjorde mig sällskap upp! :) Bussresan var nog det jobbigaste jag gjort på länge, 7 timmar ungefär tog det och man var väldigt rastlös på bussen men vi stod ut iallafall. Finns inte mycket att göra men det är skönt att bara vara o ta det lungt. Men imorgon åker vi nog till sandras kusin Caroline som bor en bit bort och vi tänkte grilla, bada bastu och bada lite kanske, Mysigt blir det nog. Sen får vi se vad vi hittar på resten av veckan finns ju som sagt inte mycket göra. Och vi vet inte riktigt när vi tänkte åka hem men det blir när vi känner för det och börjar sakna civilisationen lite! haha. Men nu ska jag kolla lite på tv med älskling och sen sova! ha det bra i sthlm!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0