Blogg design

Har försökt fixa bloggen (igen) och nu är jag ganska nöjd med resultatet! ganska bra för att vara nybörjare tycker jag. Annars fattar jag NADA om sånt där, Men det löste sig tillslut! den blev inte riktigt som jag tänkt mig... BUT HEY! det är första gången jag faktiskt klarar det o skit samma! den duger för tillfället. Och min älskade pojkvän får pryda mina fina header med sina spännis bilder haha.
Idag hade vi turism i skolan och det värkar faktiskt kul så jag ser fram emot dessa lektioner.
Imorgon börjar vi 12.30 tydligen o det är otroligt skönt har bara två lektioner okså. o det betyder att vi har sov morgon till 10.30! Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan.. Plugga tror jag. Jag har faktiskt blivit riktigt plugg glad den här terminen och det är ju bara bra, Hoppas det håller i sig bara! 
Men idag är det en liten speciell dag för mig och älskling för vi har varit tsm i 4 månader. Eller ja för 15 minuter sedan var det en speciell dag för oss för nu är klockan över 12 haha. 

nikolas 
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Josiee

naw va gulligt:D

2008-08-28 @ 02:06:10
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0