Torsdag

O så var et fredag imorgon då ! :D känns för jävla bra. Och planerna för imoron går mot att jag sophia o philip ska gå o kolla på liza o hanna som ska sjunga i kyrkan (lycka till :) )  sen direkt efter det ska vi röra oss mot lidingö där sophia bor o chilla lite, men det lär vell hända någonting under kvällen endå brukar ju bli så haha, men sen på lördag har jag inga planer alls funderar på att BARA ta det lungt känns som om mitt huvud skulle behöva det! sen är det ennu en vecka i skolan men enligt min lärare så är det bara 30 skol dagar kvar till sommaren men då är ju inte helger o sånt inräknade! så det är as najjs, Och idag var det nationella i engelska och då skulle vi skriva en text om det bästa minnet man har o typ vilken årstid det hände så jag skrev om i sommras. Jag hoppas det gick bra för mig för jag vill verkligen ha ett VG där! men men jag får se hur det gick ingen av oss i klassen fick IG så bra det iallafall.
O jag har ju inte skrivit sen i måndags men i tisdags var jag och sandra hos niklas i fisktsätra o glodde åp tv o spelade fotboll,
Igår åkte jag till niklas eftersom sandra skulle till stan o träffa sin kusin men det var kul endå vi spelade Guitar hero o fifa o såklart sög jag på båda spelen! men det är nog inte meningen att jag ska spela tv-spel det slutar bara i olyckor om det inte går bra för mig. sen kollade vi okså på scare face och top model haha jag är ju tvungen att kolla på det! sen åkte jag hem o var hemma halv 12! men somnade direkt när jag kom hem så det var ingen fara!


men nu ska jag städa mitt rum o sen blir det Match ikväll okså Hammarby-Helsingborg tror jag det var ska bli kul.

Pusss


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0