Torsdag

God middag haha (; är fortfarande hemma men ska snart iväg o möta upp klassen i slussen för vi ska på bio o se nån film, vet inte riktigt vilken det är men men. gick halv 10 idag o hoppade in i dushen o har bara suttit o nötat fram till nu men om en timma ska jag åka! sen efter det ska jag anna josse o alexandra till derby shoppen o köpa billjeter till derbyt på måndag! ska bli jätte kul o jag längtar. Och imorgon ska jag ut o äta med hanna liza cissi neutt o millan eftersom hanna fyller år det bit nog jätte kul. och på lördag ska jag liza o fanny till tyresö för vi ska hem till lizas ex. philip o kanske festa lite kommer nog okså bli trevligt skulle jag tro. men nu ska jag göra mig klar för att åka skriver nog senare pusss


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0