Torsdag kväll

Imorgon är det fredag igen och jag känner mig inte taggad för fest eftersom jag har varit magsjuk och nu är jag även förkyld... men jag får se vad jag gjör kanske kör en lugn helg o bara tar det lungt, typ sitter hemma eller hos nån o bara chillar men men. Dagarna flyger ju bara iväg det är ju nästan sommar ute nu 20 grader utomhus om inte mer o det är ju underbart man blir ju så himla glad av det här vädret! och om typ en månad är det sommarlov! fy fan vad härligt. Nu flyter ju bara livet på (förutom förkylningen) haha :D. Men som sagt idag är det torsdag och idag har jag varit i skolan och efter det mötte sandra & kevin upp mig i centrum och dom tvingade mig at gå med på att spela fotboll så jag gick upp för att byta om till mjukisar sen gick vi ner till planen vid anna och väntade på att hon o BF skulle komma lirade lite fotboll o snackade va hur skönt som helst i det här vädret men vid halv 8 gick jag och sandra hem för att tvätta och nu sitter jag här o nördar framför sandras data eftersom Jane & Jimmie ska bo här en månad så fick dom låna mitt rum och jag o sandra måste dela rum vilket kan bli jobbigt i längden.... aja det kommer nog gå bra (:

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0