Torsdag kväll

Nu har jag precis kommit hem efter att först vart nere på Ruccola o tagit en fika med Lina Josse & Liza o när vi sitter där så ser vi Niklas o Danne från fruängen komma på sina moppar o stannar utanför cafét så vi går ut o snackar lite med dom för dom skulle träffa annelie lite snabbt sen tar liza bussen hem och vi bestämmer oss för att åka hem till josse för att hämta lite saker eftersom hon skulle sova hos oss så Jag & Niklas tar hans moppe Danne & Sandra på dannes moppe o sen Josse på sin haha men iallfall vi åker till ågesta hämtar josses saker o sen tillbaka till hagsätra där dom lämnar oss o vi bestämmer okså för att ses imorrn så vi får vell se vad vi hittar på me dom. Men nu ska jag vara lite social med josse som sitter o typ pluggar tror jag haha (: puusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0