Söndag

Steg precis ur sängen efter att ha tittat på filmen Dukes of hazzard, den filmen är så himla rolig (: tänkte skriva lite om vad som har hänt i helgen. I fredags efter skolan var jag med Danne niklas danne josse o sandra vi åkte till malin  sa hej till henne eftersom hon hade kommit hem från thailand i torsdags var så kul o träffa henne igen! hon var jätte brun o hade haft det jätte kul. Efter att ha pratat med henne ett tag så åkte vi till fruängen för att äta lite sen åkte jag josse o danne hem eftersom vi alla bor i hagsätra. vi 3 gick upp till mig o sandra o spelade lite GH o fixade oss lite inför kvällen. vid 11 kom Kristian pettson sofie o malin o hämtade mig i petssons bil medan sandra o josse tog moppen till kristian där vi skulle vara under kvällen.

Igår åkte jag hem till malin vid 9 men eftersom vi inte hade några planer förutom att vi ville festa så satte vi oss o skickade sms till alla på vår kontakt lista men alla var jätte tråkiga tills Danne sa att vi fick komma hem till honom o chilla lite om vi ville så vi fick skjuss till fruängen av malins pappa sen gick vi hem till danne. Hemma hos honom var bara Hampus o dannes tjej malin men vi satte oss i vardagsrummet o hade det jätte trevligt efter ett tag kom en kille som hette måns som jag aldrig hade träffat men har var jätte trevlig o prat glad haha (: vid halv 1 bestämde jag & malin att vi skulle dra till Malin.N som hade fest hemma så vi fick skjuss av tommy dit jag stannade inte så länge eftersom jag inte hade bestämt vart jag skulle sova så jag ringde josse o hon sa att jag kunde sova hos henne om jag ville men att hon skulle komma o hämta mig hos malin på en gång isånnfall eftersom hon var på väg hem redan så det var bara att gå in o försöka hitta mina skor men lyckades jag? nej precis dom var helt borta så efter att ha letat i typ 10 min gav jag upp o satte på mig mina nya svarta pumps som jag får världens sko skav av! aja var glad att jag hade ett par skor iallafall men sen kom josse o hämtade mej så vi åkte hem till henne o spelade lite kort sen somnade vi.
och idag har jag varit med Niklas danne josse o anna åkte till fruängen ett tag o kollade på medan killarna meckade lite med josses moppe har ingen aning om vad dom skulle göra men men. Sen åkte anna o josse hem för dom skulle äta o jag stannade kvar med killarna men efter ett tag fick jag skjuss hem av niklas. 

Det var vell allt som har hänt under den här helgen och jag har redan nästa helg helt planerad! Pratade med liza och Hanna fyller ju år på fredag så vi måste fira henne o det ska vi göra genom att gå ut o äta några tjejer o efter det blir det antagligen någon fest nånstans. O på lördag ska jag följa med liza till Sophia på lidingö o festa eller till sophias pojkvän philip (som även är lizas ex) som bor i tyresö på fest. får se var vi hamnar men det är planerna för nästa helg iallfall. men nu ska jag lägga mig i sängen igen o kolla på tv elelr läsa. Puusss


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0