Onsdag

skrev ingenting igår men jag var så satans trött! Jag har precis varit nere i tvättstugan o ska ner dit om typ en halvtimma igen. Har vart hemma heeeela dagen idag av en anledning som jag inte tänker skriva här o de va så sköönt att få sova ut, men vid typ 3 så mötte jag anna sen gick vi ner till henne o va där ett tag för vi skulle kolla biljetter till derbyt på måndag men det var nått konstigt så vi ska åka in till derby butiken imorgon efter skolan o köpa biljetter och vi är 6 personer som ska ha biljetter haha. men det blir nog kul på matchen! Sen vart anna jätte hungrig så vi gick till Lilla där hon käkade en pizza o jag sörpla på en coola efter en stund kommer Lina (annas syster) ner o göt oss sällskap. Efter att ha suttit där i en timme så började vi röra oss upp mot centrum och nu sitter jag här kanske ska ut en liten stund me anna kevin o josse om dom kan röra sej mot centrum snart! (: ikväll är det Top model o det får jag inte missa! pusss

/J

Kommentarer
Postat av: SEXBOMB

Hej SNYGGING ! Ville bara säga att jag tycker du e sjukt snygg och undrar om du har lust att träffas nån dag :) puss och kram / en hemlig beundrare

2008-04-10 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0