Måndag

Och så var helgen över och det är en ny vecka! Vaknade vid 11 med strålande sol genom fönstret och man blir ju på så bra humör när det är 20 grader utomhus.
Men idag är jag hemma från skolan för att igår blev jag magsjuk, vaknade hos liza vid typ 8 och mådde piss dåligt tänkte gå upp o spy men så tänkte jag att jag kanske mår bättre om jag sover lite till så jag somnade om och vaknade vid igen vid halv 11 o då var jag tvungen att spy så jag sprang upp på toa o spydde, efter det ringde liza hem till mamma så hon kom och hämtade mig o jag gick o la mig så fort jag kom hem vaknade vid typ halv 2 senare o spydde igen nää fy vad äckligt! men idag mår jag bättre än igår, tror jag har feber och så men jag det blir nog skola imorrn. Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen (: 

/J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0