Måndag

När jag vaknade imorse kände jag mej jätte dålig hade ont i hela kroppen o spyan satt i halsen ända till lunch då jag var jätte hungrig o smällde i mig maten så det var nog bara det för efter lunch mådde jag prima. Slutade 20 över 3 idag så det var rätt lungt men sen vart det väldigt stressigt för jag ville gå på Hammarby matchen men inte hade jag någon biljett! men när jag pratade med Anna så berättade hon att hon skulle på matchen helt gratis med Lina & Josse för hennes mamma jobbar precis över stadion så jag fick följa med dom dit o det var sjukt kul hammarby spelade mot sundsvall och vann med 5-3 glada vart vi! vi stod ute på annas mammas jobb eftersom dom har en balkong där o vilken utsikt vi fick! såg ut över hela planen o alla läktare så vi stod på balkongen med några andra o sjöng o skrek tills vi blev hesa haha! och eftersom ingen av dom har vart på match förut så kunde dom inga sånger elelr nått men så berättade jag för anna att om en från andra laget ramlar eller gör sig illa så ska hon skrika käka gräs. o efter ett tag så är jag helt inne i matchen o lutar mig mot räcket när plötsligt en från andra laget ramlar o så blir det nästan helt tyst o matchen avbryts en liten stund då ser jag ett huvud dyka upp från sidan framför mig o skriker KÄKA GRÄS! då ere anna som skriker för full hals så alla på balkongen kollar konstigt på henne o hon fattar ingenting eftersom jag sa att hon skulle skrika så men jag faller ihop o skrattar tills jag blir helt röd i ansiktet haha, men det var nog det roligaste under kvällen. Men på måndag är det Derby Hammarby-Aik så dit ska jag anna josse lina alexandra o förhoppningsvis jessica i min klass så det ska nog bli riktigt kul! men nu ska jag data nörda lite sen hoppa in i dushen o sen sova! (: pussar

image52
För vi är Hammarby vi krigar för vårt lag, går rakt in i striden, Grön & Vit tillsammans är vi  HAMMARBY!



 

/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0