Lördag

Sitter hos liza nu o har kollat på ett väldigt gammalt avsnitt av Eva & Adam haha vad små dom var där! o när man tänker så var kärlek så mycket lättare på den tiden haha (: aja igår var det ju fredag o jag hade världens kaaaos eftersom jag itne hade något busskort o min hårtork var borta -.-, aja men det löste sig sen för mamma kom hem med ett busskort till mig s¨å jag skyndade iväg till älvsjö station där jag skulle möta sophia för hon skulle okså med o titta på hanna o liza som sjöng gosspel i älvsjö kyrkan o ni var jätte duktiga tjejer! o hanna du var skit bra älskar när du sjunger solo! (: men efter att ha suttit i kyrkan i 1 timma så var det slut o vi började röra på oss hem till sophia i lidingö satt där till 12 o hade en mysig tjejkväll jätte skönt men sen visste vi inte vad vi skulle göra för det var helt dött överallt så jag drog hem till niklas o sov där o liza hanna o sophia åkte till huddinge till kezo (:
Idag vaknade jag först halv 10 o var helt pigg var okså helt varm o svettig när jag vaknade för man blir det om man sover 2 varma personer i en 90 säng o solen lysandes igenom fönstret men jag väkte niklas o han ville absolut inte gå upp halv 10 på en lördag! haha men jag lyckades somna om o så sov vi till 12 o då gick vi upp kollade på en film o så, men när klockan var runt 3 så bad jag att mamma eller pappa skulle hämta mig där så efter 20 min stod pappa utanför niklas o jag fick skjurre hem. Och jag har städat hela mitt rum idag inklusive dammtorkat och damsugit så nu är det nystädat o fint! men efter det åkte jag hit till liza o vi ska antagligen tillbringa hela kvällen här med lite godis cola o en bra film. (:


Puss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0