Hemma

Kom precis hem efter att ha vart i skolan var en ganska rolig dag för jag fick "styla" niklas hår o eftersom han har ganska långt hår så tupperade jag det o han såg ut som einstain eller hur han nu stavas o det var såååå kul haha ;P o inatt sov jag hos liza vi köpte massvis med godis i fruängen o sen knatade vi hem till henne för att kolla på top model men tyvär var det bara en sånt program som man kollar igenom vad som har hänt så det var ganska tråkigt men vi somnade iallfall rätt tidigt o eftersom liza skulle upp nån timma före mej så sov jag kvar i sängen o njöt men sen var det dags för mig att åka till skolan. men iallafall nu har jag kommit hem och ahr precis dushat så nu försöker jag få tag på anna &J Josse men nötterna svarar inte på sina mobiler eftersom dom atagligen sitter på josses moppeett men jag ska nog ut med dom en stund sen kommer Liza hit tror jag (: men nu ska jag blåsa håret o sminka mig lite (: puussss

/J


Kommentarer
Postat av: jaana

VA, har du ätit massa godis mitt i veckan, har du ett SOCKERBEROENDE??? TÄNK, TÄNK, TÄNK.... på konsikvenserna!!!! / Big Mama

2008-04-03 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0