Fredag

Äntligen fredag! veckorna går ju så underbart fort just nu. Och om minde än 2 månader är det sommar lov fy fan vad skönt. Men nu sitter jag i skolan och har WS tänkte bara skriva ett inlägg innan jag börjar arbeta igen.
Sen förra helgen har jag hela den här helgen planerad tänkte skriva som ett litet schema om vad jag ska göra i helgen.


Fredag.
13.00-Åka hem o fixa till mig snabbt.
14.00-Åka hem till Liza där vi fixar oss klart
15.00-Prata me pettson!
17.30-Åka in mot stan o möta upp alla
18.00-Äta på restaurang me tjejorna
sen har vi ju ingen aning om när vi är klara men efteråt kanske de blir lite fest eftersom det är Hanna vi ska fira idag!
 


Lördag.

Chill i i tyresö hos philip kommer nog bli jätte trevligt

Söndag.
Slapp dag

Sen på måndag är det Derby match Hammarby-AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0