Fredag

Har kommit hem från skolan precis, skulle igentligen ha slutat för en halvtimma sen men det var massa strul med gympan för vi skulle nämnligen simma men alla sa helt annorlunda att killarna skulle vara nacka sim hall o tjejerna på doctus i värmdö men sen när vi kollar på en lapp så står det att alla ska vara i doctus! men det går inte säger fredrik i klassen för doctus är tydligen en "tjej hall" för tjejer då alltså, så det var jätte struligt sen går fredrik o frågar en lärare som säger att man ska vara i nacka o bläää så alla åker hem isstället o nu när jag sitter här o skriver så säger fredrik (som åkte till nacka sim hall) att det inte var en jävel där inte nån lärare eller nånting så han åkte okså hem. aja vi får prata med våra lärare sen om vad som hände :P haha aja vi fick sluta lite tidifare iallafall så det var skönt. men idag ska nog jag josse sandra niklas o danne ut o antagligen åka lite moppe men för det så skulle jag behöva pengar o bidra till bensin bl.a sen vet vi ju inte vad vi hittar på som kanske kostar pengar, kanske ska be mamma o pengar men det känns inte så bra eftersom jag inte vet hur mycket jag fått den här månaden ! :S aja jag slänger nog in ett inlägg sen puss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0