Äntligen!

gaaah har ju blivit helt galen nu när bloggen har krånglat i evigheter! har ju inte skrivit sen i torsdags natt. Men iallafall i fredags åkte jag & mamma in till stan o shoppade lite, jag fick ett par höga shorts och skjorta från Vero moda av mamma fick även ett par svarta pumps från din sko efter shoppingen gick vi till en Mongolisk/kina restaurang och det var jätte gott har nog aldrig varit så mätt eftetrsom vi åt buffé! men tack älskade mamma för en trevlig kväll! jag älskar dej.
senare träffade jag josse danne och tim o vi gick hem till danne för att glo på film, kollade på en komedi som jag inte kom ihåg va den hettte sen kollade vi på american pie. När klockan vart kvart i 12 så tog jag bussen mot liza eftersom jag skulle sova där hon hade varit på fest därför åkte jag dit så sent och vi skulle vara hundvakt åt lilla hugo på lördagen. Men när jag sitter på 144an mot fruängen så ringer liza som är något på luven o säger att vi ska åka till Niklas o sebbe NO WAY! tänkte jag eftersom jag såg för jävlig ut hade ett par jeans min UCLA tröja, röda goose väst , inget smink o håret i en liten knut mitt på skallen! och ingen skysst respons fick man av Liza heller det första hon säger när hon kliver av bussen är "men gud vad du ser ut vad fan har du gjort hela kvällen" som om jag hade varit ute i krig eller nått o kommit hem i millitär kläder med lera på! aja hon plockade fram sitt smink så jag kunde fixa till mig lite iallfall och efter ett tag kom vår skjuss som skulle ta oss till länna. där hade vi det jätte kul o trevligt vi ställde klockan på 06.00 eftersom vi skulle vara hundvakt men när klockan ringde så var vi fortfarande vakna så vi bestämde oss för att sova i nån timma så vi vaknade igen vid 8 o tog bussen hem till liza o så var vi hund vakt hela dagen tills christina kom hem.

Lördags kväll vart vell ungeför heeeelt misslyckad jag var sugen på fest men vi hamnade hemma hos arthur ett tag isstälelt . Sen åkte jag, liza & fanny hem medan alexandra tog tuben hem till sig för att sen gå ut på krogen.

På söndagen vaknade jag vid 12 ungefär sen ringde hanna så hon & jag åkte o solade ståsolarium i hornstull sen åkte vi vidare till centralen där vi gick o fönster shoppade lite efter ett tag åkte hanna hem o jag mötte upp Anna, Josse, BF och kevin vi strosade runt lite o tog en fika mys pys (: Efter nån timma åkte vi hem o senare på kvällen samlades hela "gänget" ;D hemma hoss danne där vi kollade på en skräckfilm sedan gick jag hem o sov.

Igår var jag i skolan hela dagen o var så otroligt trött så när jag kom hem slockande jag direkt i min udnerbara säng o sov till typ 22.00 sen var jag vaken till 1 då jag vart trött igen. och idag har jag vart i skolan och arbetat riktigt bra (applåder till mej) efter det åkte jag & Sandra till globen där vi knatade runt o kollade medans vi väntade på att liza skulle sluta skolan när vi mött upp henne så åkte vi hem till henne i fruängen där vi var ett tag och nu har jag precis kommit hem o sitter här medan liza sitter på min säng o pluggar till två prov hon har imorgon.
 
Haha jusste det hände en liten händelse i lördags som var lite rolig, Jag & Liza badade i hennes jacuzzi medan vi var hundvakt sen efter ett tag så hör vi att nån komemr in från ytterdörren o ropar hallåååå så vi undrar vem fan det kan vara så vi ropar hallååå tillbaka från badrummet då frågar rösten om det var våran svarta valp som sprang omkring ute på gården så jag flyger upp från badrummet ut genom dörren slänger på mig ett par mjukisar o en stort-tröja o ett par tofflor, med skum i håret o på kläderna springer jag ut på gården o där står mannen som klampat in i lägenheten o sa att hunden sprang rakt fram mot en lekstuga som står på gården  och eftersom dom håller på att bygga nånting på gården så är det högar med lera o lervälling överallt så dit springer jag med min snygga outfitt och skum i håret för att få tag på hundjäveln men som tur var så hade itne Hugo några planer alls på att sticka så han och jag klampade in i lizas lägenhet igen med lera överallt och jag med mitt jävla skum i håret så det var bara att hoppa in i dushen igen! haha

men nu ska jag nog kolla på en film på tv :D pussss

/J
.

Kommentarer
Postat av: jaana

Nu var det daxs igen!!
Så du bara vet att jag läser både ditt, Janes, Jodies och Jimmies blogg, annars missar jag det väsentliga med er ungar. Snälla ord du sagt om mig (värmde mitt hjärta att läsa det)! Hoppas du känner så alltid fast det ibland hettar till ordentligt. Där ute är världen rätt hård och kall och attityden rätt skrämmande och då är det gott att veta att du älskar mig och att jag ÄLSKAR DIG!!!!! Ni ungar är ju det BÄSTA jag har, fast ni gör mitt liv rätt komplicerad ibland. / BIG MAMA

2008-04-02 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0