Sommar värme !

Hejsan :D
Satan i gatan va det har vart varmt idag nästan så att det var för varmt för att gå i stan men jag o Liza lyckades stanna kvar där till 3 iallafall sen mötte vi upp Fanny  o åkte till Långsjön där vi lade oss på bryggan o njöt av solen. Liza & jag vågade oss även ner i vattnet. Efter det åkte vi hem till liza åt mat & fixade lösnaglarna till imorgon! Men nu sitter jag hemma hos älsklingen som INTE är hemma :( han åkte till en kompis o dom skulle ut o köra men jag vägrade följa med så nu sitter jag på hans rum o kollar på Pussycat dolls o har tråkigt utan älsklingen som lovade att komma tillbaka snart. Men nu ska jag gå o lägga mig i hans säng o fortsätta kolla på TV! :(

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0