Soligt

Typ godmorgon jag blir så himla glad när jag ser vädret utanför sol sol & sol nu är det verkligen sommar  
 jag sa ju att jag skulle försova mig -.- o nu fattar jag inte va det är för anledning att åka till skolan gå på bilden o sen ha en timmas ledighet när jag lika gärna kan komma efter lunchen :) , folket kommer nog bli lite smått irriterade på mig för att jag inte kan sköta mig o komma i tid iallafall den allra sista dagen som vi har lektioner men det fattar jag inte om det är allra sista dagen va fan ska vi göra på alla lektioner då? aja nu sitter jag iallafall vid köksbordet o äter ost & sylt mackor med juice medan bebbe ligger kvar i sängen o sover, nä nu ska jag ta en till macka o gå o lägga mig igen
god natt en gång till jag återkommer senare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0