Scrubs & Bubbelvatten

Efter att ha kollat på 5 avsnitt av scrubs känner man sig ganska död så jag & Bebbe funderar på att gå o lägga sig i Janes underbara dubbelsäng o sova det är ju skola imorrgon för mig o jag vill inte komma försent nu när det är sista veckan i skolan och den enda riktiga skoldagen. Men vad skulle det göra om jag skulle ta en liten sovmorgon ;D. Det känns ganska skrämmande hur tiden kan gå så otroligt fort jag kan inte fatta att jag går ut 9an om 5 dagar okej kanske inte värsta grejjen men endå jag kommer inte åka samma gamla väg till skolan längre jag kommer aldrig att sitta i samma klassrum som dom jag har suttit tilsammans med varje dag i 4 år och min matte lärare kommer aldrig längre att få sätta IG eller G på mina matte prov längre  för den äran kommer en ny lärare på antagligen kunskaps gymnasiet få göra haha , men jag kommer sakna skolan faktiskt jag känner att jag inte riktigt är redo för en stor förändring jag brukar inte gilla förändringar men vi får se hur det går efter sommaren den kommar iallfall bli alldeles underbar känner jag på mig :)

Mitt schema den sista veckan !
Måndag: Vanlig skoldag
Tisdag: Annorlunda dagen

Onsdag: Lediga ( Nationaldagen)

Torsdag: Balen

Fredag: SKOLAVSLUTNING !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0