Övernattning hos syster !

Nu när min syster Jane http://Hindersson.blogg.se har rest utomlands med sin pojkvän Jimmie fick jag lov att sova en natt i hennes mysiga lilla etta i Midsommarkransen så kände jag att jag bara måste ha nån som håller mig sällskap. Först hadde jag tänkt att min pojkvän Kristian skulle tillbringa natten här med mig men efter tjaffs om att han isstället skulle vara med en kompis så vart det min älskade Bebbe som kunde offra sig för min skull o släpa sig hit , Men inte gnäller jag för det :) jag trivs lika mycket med bebbe vid min sida & bara tanken att sitta här helt själv får mig lite rädd okej jag kan erkänna jag är väldigt lättskrämd så att tillbringa natten i en etta på bottenvåningen står inte högst upp på min lista om roliga saker. Men nu ska jag vara lite social med Bebbe så att hon inte ångrar sig o åker hem igen ,
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0