Nemen heej !

hejsan jag har inte hunnit skriva på jätte länge eftersom jag inte har haft tid!. O plus att internet hemma inte har funkat hemma *suck* . Men nu är jag igång igen !
Måste bara säga att balen i torsdags var nåt av det bästa som har hänt på otroligt länge det var så kul o se alla som hade fixat sig o alla va så fina (lägger upp bilder senare). På fredagen dagen efter så var det skolavslutning VÄLDIGT sorgligt jag hatar att säga hej då o vissa människor kanske man aldrig får se igen men det är ju endå skönt med sommarlov :) .
På lördagen gorde jag inget speciellt förutom att jag var ute o åt på restaurang med familjen eftrsom min syster  fyllde 20 år GRATTIS SYSTER! . 
Efter ett tag så åkte jag o Älsklingen därifrån han skjussade hem mig o åkte själv hem till sig. Sen var jag ensam hemma hela kvällen o kände mig väldigt sällskapssjuk så på natten kom älsklingen o hämtade upp mig igen så vi åkte hem till honom o sov där isstället.
Igår var jag först med Liza & Malin sen mötte vi upp Sandra & Niclas. Efter ett tag kom vi in på att Malin hade en stor blå studsmatta på sin tomt o eftersom Niclas aldrig hade hoppat på en studsmatta så for vi hem till Malin en stund o hoppade efter ett tag kom även Emelie o joinade oss. Sen tillbaks till Fruängen där vi bestämde oss för att vi skulle åka till persionne badet (inte säker på hur det stavas) men när vi kom dit så ville ingen bada men så lurade Niclas Emelie att ställa sig på kanten o han puttade i henne med alla kläder på! jobbigt för henne men vi fick oss iallafall ett gott skratt  haha. Men sen började det regna så Sandra & Niclas åkte hem o Malins pappa kom o hämtade upp oss o skjussade hem alla, tyckte jag var snallt eftersom jag bor i hagsätra o de e en liten bit o åka.

Det var vell allt i ett kort drag :) Hej hej ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0