Igelkotten :)

Det vart inte sova för vår del vi satte oss o spela kort med enorma kort isstället haha efter det tog vi oss en natt macka med varm o´boy ,  Samtidigt upptäckte vi att min "underbara" syster bara hade lämnat möglig skinka o sur grädde kvar i kylskåpet åt oss -.- men men vi klarade oss med ost & sylt mackor isstället o varm o´boy utan grädde , sen tog vi oss ut o tog en nypa luft där vi tidigare hade fått sällskap av vår kära granne igelkotten men han hade inte tid att dyka upp o joina oss på trappan , aja vi fick isstället sällskapav tvestjärtar o grå suggor *uuuush* men nu ska vi iallfall gå o lägga oss hoppas jag kommer upp imorrn så jag inte kommer försent men jag kommer antagligen hoppa över samlingen o gå direkt till bilden vad jag nu ska där o göra när jag endå inte kan börja på något nytt eftersom vi slutar snart  GOD NATT ! :) nu ska jag o bebbe hoppa i säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0