Hinner aldrig skriva !

Nu skriver jag äntligen igen har upptäckt att sommaren är till för allt annat FÖRUTOM! att sitta vid datorn jag hinner jue aldrig skriva här men jag ska försöka göra det nångång när jag hinner. Som nu Bebbe står i dushen så jag tänkte passa på o skriva lite. Så vad har hänt sen jag skrev nyss hmm inte mycket iallfall vart lite me Malin Liza & Sandra tillbringade även en natt med älsklingen i förrigår. Han har inte mycket tid över nu eftersom han har fått ett bra betalande jobb hela sommaren! :/  Men jag får försköa träffa han när han har lite tid. Men när jag va med honom så va även Malin med oss ett tag sen åkte vi o hämtade josse i Hagsätra för hon ville följa med till donken o äta lite o jag blir så jävla sur när det första man får höra ifrån josse när hon sätter sig i bilen att dom hon var med ville ta Kristians pappas bil som han körde! har man verkligen inte annat för sig än att vilja ta en bil av ens kompis kille? aja dom verkade iallfall inte vara helt på G på den tanken. Men vad finns det mer att skriva inte mycket förutom att min sommar har iallfall börjat helt underbart Värme & sol e vad jag vill ha. Men dom senaste dagarna har det regnat o vart dåligt väder men idag kom solen fram men man ska inte klaga på den svenska sommaren den verkar iallfall försöka göra sitt bästa när det gäller sol :) . Men nu ska jag inte sitta här mer jag kommer säkert skriva nåt mer imorgon om jag hinner

Puss så länge :)

JUSTE! jag sitter även o pratar lite med Jonas som är i thailand o ska vara där en månad kul o höra av honom. Saknar dig Jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0