Helgen :)

heeeej :D , nu ska jag kortfatta mig lite grann o vad som har hänt sen jag skrev sist. Helgen har iallafall vart jätte härlig . O jag har träffat världens underbaraste person lite mer information kommer senare. Men jag kan tyvär inte gå in på alla detaljer som hänt under helgen för dom vill jag gärna bevara för mig själv. men igår var jag med Liza Mikaela Fanny Anna Elin hemma hos Mikaela, Sen kom även Polen dit en stund men han var på jätte dåligt humör så han orkade inte vara kvar så han o jag åkte till hans lägenhet i västertorp. Men efter ett bra tag så upptäckte jag att klockan hade blivit rätt mycket o jag skulle vart hemma för en timma sen så vi stressade iväg till tunnelbanan då var den stängd så vi gick till fruänegn där jag skulle ta 144an till älvsjö o sen gå hem därifrån. Men när vi väntat på bussen i en halvtimme så hade den inte dykt upp så då ringde jag runt o kollade om det var nån som kunde komma o hämta mig men icke sa nicke alla låg o sov kanske inte så konstigt eftersom kl började närma sig 3 på natten! O då började jag bli lite smått irriterad på mig själv eftersom jag bara kunde skylla mig själv att jag inte hade hållt bättre koll på tiden. Men på inget sätt kunde jag ta mig hem så då erbjöd Polen mig att sova hos honom isstället. Kan ju säga att mamma var ganska galen på mig vid det laget. Men så ere alltid när mamma o jag ryker ihop mamma tycker en sak o då känns det som att jag måste förstå henne hur hon känner o ibland känns det som att hon vill ha en perfekt dotter som aldrig gör något fel så om jag någon gång gör nått fel så blir hon tokig o säger att hon är jätte besviken på mig o bla bla bla isstället för att låta mig göra ett misstag o sen lära mig av det för jag kan säga att jag vet när jag har gort fel som igår jag vet att jag borde ha kolla tiden bättre o jag är slarvig så de är bara att försöka leva med det :) , mennu orkar jag inte skriva mer kanske ringer till Bebbe sen så jag kan få berätta för henne om Världens underbaraste person jag just träffat :P

Puss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0