Guldarmband till vår mentor

Halloj :D ,
det har vart en jätte skön dag idag jag gick bara på den sissta lektionen som var sexualkunskap isstället för SV. Efter skolan var det meningen att jag Emma & Liza skulle åka till stan o köpa ett fint smycke till våran mentor Helena för pengar som några i klassen hade bidragit med, men eftersom liza var med hanna på ungdomsmottagningen så åkte jag & Emma hem till systers lägenhet en stund där vi åt lite mackor och drack cooola som jag o Bebbe hade köpt på morgonen isstället för mjölk haha.
När vi ätit klart ringde liza o sa att dom var klara, så då bar det av till stan. Efter en stunds grubblande om vad vi skulle köpa så fastnade vi för ett jätte enkelt guldarmband på NK som inte var för dyrt heller. 
Efter det köpte vi ett jätte gulligt kort på buttrix som vi hadde tänkt att alla som bidrog med pengar skulle få skriva något sött på sen ska även Emmas mamma köpa nån blomma okså. Helena kommer nog bli jätte glad.
När vi var klara i stan så skulle alla åt olika håll jag skulle hit till midsommarkransen Emma skulle kolla på sin pojkväns fotbolls match o Liza skulle hem o städa (vilket jag inte tror hon kommer orka om jag känner henne rätt) så nu ligger jag här i den lilla ettan helt själv o väntar på att min pojkvän ska lämna sin pappa i arlanda o komma tillbaka hem så jag kan åka dit o träffa honom en stund jag måste okså låna hans bal kostym eftersom jag o Liza ska vara ett gift par imorrgon på annorlunda dagen vi kommer se för roliga ut eftersom jag ska vara killen ;) haha, men nu ska jag laga lite mat till mig   

Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0