Torsdag

Sista skol dan av den här veckan imorrn! Det betyder att jag har lycktas ta mig igenom den första veckan i gymnasiet WOHO haha ! fast speciellt svårt var det ju inte satt i skolan max 2 timmar varje dag o roligt har det faktiskt vart oxå . Idag började jag kl 9 så jag va tvungen att gå upp kl 7 men jag vill verkligen ligga kvar i sängen med älskling efter nattens händelser :/ men jag tvingade upp mig själv och idag vart det youghurt och 2 mackor till frukost hos älskling sen bar det av mot Orminge somnade lite halvt på bussen va väldigt trött idag o det var en enorm lättnad att få veta att vi bara skulle göra en matte diagnos o sen gå hem och efersom matte verkligen inte är min starka sida så det var hur svårt som helst men jag försökte endå mitt bästa vilket är det som räknas så jag var i skolan en timma sen fick jag åka hem. Så jag åkte hem åt och sov lite sen gick jag till Bebbson ! :) , När jag kom dit så hade bebbe tillåtelse av sin mamma att pierca sig i underläppen så vi for in till gamla stan för hon skulle pierca sig på ett ställe där några av våra kompisar hade gort det men när vi kom dit så sa dom att en förälder måste vara med så det va lite surt för Bebbe men vi åkte iallfall hem och bebbe köpte glass och en fanta som hon skulle tröst äta haha . Sen kom älskling hit o va med oss en stund o när vi hade sagt hej då till Bebbe så gick vi hem till mig o efter ett tag kom liza o gorde oss sällskap sen åkte även hon hem så då gick jag hem o var hemma en stund städade rummet o lite sånt och så hade min underbara mamma köpt en ny mobiltelefon till mig (en likadan som Älsklingens) eftersom jag (klantig som jag är) hade blivit av med min på öland (!) sen gick jag ut en stund o träffade Anna Bf o josse och nu sitter jag här o degar lite ska snart hoppa i säng.

O juste anna o bf har krashat med moppen så stackars anna har skrubbsår på armarna o hennes fot är svullen o benet är blå så hon hoppar runt på kryckor nu stackare !  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0