Tisdag

God kväll . Måste bara säga att jag för en gångs skull är glad över att åka till skolan ! haha det trodde jag aldrig om mig själv .
igår så vart det inte stan som planerat jag åkte isstället till Fruängen o väntade där ett bra tag på Sandra för hon skulle komma o hämta mig med Moppetten. När hon till slut kom så åkte vi till en liten park där Älsklingen var med Sandras Pojkvän Niclas o Sandras lillebror Pelle för dom hade nämnligen cycklat o byggt en ramp som dom skulle använda för att hoppa med cyklarna ner i långsjön! Sen satt vi där o umgicks lite. Efter ett tag så skulle alla dra sig hemmåt så jag o Älsklingen åkte hem till honom o lagade mat de vart makaroner med strips o köttbullar haha :P jag kan ju säga att jag o älsklingen inte är några vidare kockar tillsammans. sen somnade jag i hans säng i några timmar för jag kände att jag blir helt slut av att gå upp så tidigt till skolan aja sen mötte vi upp Alexandra o Marcus i älvsjö så vi umgicks lite med dom sen drog vi oss hemmåt o myste i soffan med CSI på Tvn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0