Tillbaka igen ;)

                                 image2
Det var otroligt länge sen jag skrev , Jag har inte haft mycket tid till att sitta vid datan! Det känns som att jag alltid har haft fullt upp + att jag inte sover ordentligt. Jag somnar vid 2-3 på natten om jag sover med min älskling Victor annars somnar jag runt 5-6 för jag känner mig så ensam när jag inte har honom brevid mig o då sitter jag o läser eller vad som hest tills jag somnar av utmattning. Men nu när skolan har börjat så ska det bli ändring på det!
Okej hmm skolan då? joo det känns faktiskt riktigt bra att börja i en helt ny skola med främmande människor o jag lyckades faktiskt komma upp ur sängen i morse känner mig ganska stolt över det ! haha jag gick upp 07:45 åt frukost o aminkade mig sen vart det katastrof i mitt rum för jag hittade ingenting att ha på mig men efter en halvtimma löste sig det satte på mig ett par jeans ett linne o så skinn jackan.
Pussilago / JH


                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0