Min kärlek <3

Du kanske inte förstår hur speciell du är för mig! du kan få mig glad, du kan få mig ledsen, du kan få mig arg, du kan få mig att skratta men framför allt kan du få mitt hjärta att smällta. Du är den personen som mitt liv kretsar runt just nu ditt humör ändrar även mitt humör. Jag är helt galen i dig dina ögon ditt ruffsiga hår ditt leende hela dig får mig att bara må bra jag kan igentligen inte beskriva hur mycket du igentligen betyder för mig. Men den kärleken jag får av dig kan leva på i hela mitt liv. Du är mitt liv, min kärlek och utan dig skulle jag inte vara nånting du får mig hel du får mig att må bra och det älskar jag dig för!      Min victor , Min älskling <3 


 
Jag släpper dig Aldrig !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0